Мета веб просування дослідників, експертів та новаторів на ринках будівельної галузі для:
– отримання замовлень на послуги досліджень, експертизи та інновації через НТЦ АБУ;
– підвищення їх ринкового статусу для самостійного отримання замовлень та підвищення їх розцінок.
Засоби для веб просування дослідників, експертів та новаторів:
1) міні сайти з верифікованими даними їх кваліфікації, компетентності, досвіду, досліджень, публікацій, відгуків та оцінок замовників (зразок міні сайту);
2) фільтр для релевантного пошуку замовниками необхідних дослідників, експертів та новаторів (перехід до фільтру);
3) система верифікації даних їхніх профілів на міні сайтах колл-центром НТЦ АБУ;
4) система отримання та веб публікації відгуків та оцінок замовників їхніх послуг (зразок форми відгуків на міні сайті);
5) маркетплейс – веб гіпермаркет для реалізації новацій та послуг дослідників та експертів (форми замовлень у правому меню на кожній сторінці сайту;
6) біржа інновацій для мінимізації транзакційних витрат та ризиків інновацій.
Шляхи веб просування:
1) контекстна реклама серед потенційних замовників послуг та інновацій;
2) директ-маркетинг (прямий контакт) колл-центром з потенційними замовниками по їх базі даних у АБУ;
3) подійний маркетинг – проведення подій: конференцій, круглих столів, презентацій;
4) PR-маркетинг – ініціація нормативних та організаційних пропозицій для розвитку будівельної галузі з залученням відповідних експертів та дослідників.
Умови веб просування для дослідників, експертів та новаторів (фахівців):
1) створення міні сайту фахівця – безкоштовно, при відповідності зразку формату надісланого фото та резюме;
2) укладання агентської угоди з НТЦ АБУ про комісію від отриманих Вами замовлень;
3) верифікація даних фахівця для сайту за домовленість в залежності від їх складності.